Produženi boravak
Produženi boravak je neobavezan oblik rada koji se organizuje pre ili posle nastave sa učenicima i predstavlja mogućnost da deca, pored redovne nastave, budu u školi još jedan deo dana, dok su im roditelji na poslu.
Grupe učenika se mogu organizovati po potrebi i u zavisnosti od broja učenika kao heterogene (učenici različitih razreda) ili homogene (učenici istog razreda, a različitih odeljenja).
Rad u boravku obuhvata samostalan rad učenika, aktivnosti u slobodnom vremenu i slobodne aktivnosti. Samostalni rad učenika proizilazi iz nastavnog plana i programa.
U okviru individualnog rada sa učenicima se radi na celokupnom razvoju u skladu sa specifičnostima svakog deteta kroz aktivnosti za razvoj pažnje, fine i krupne motorike, grafomotorike, percepcije, učenje i bogaćenje rečnika.
Učenici se svakodnevno uče higijenskm i radnim navikama, kao i pravilima ponašanja. Aktivnosti koje se sprovode u slobodnom vremenu jesu društvene i misaone igre, slušanje muzike i dečijih pesama, igranje sa igračkama, gledanje crtanih filmova i obrazovnih emisija za decu. U okviru slobodnih aktivnosti svakodnevno se organizuju likovne, kreativne, muzičke i rekreativne radionice za učenike, kao i šetnja dvorištem i sportske aktivnosti ili elementarne igre na igralištu ili u sali za fizičko vaspitanje.
Individualni rad sa učenicima



























Likovne, kreativne i rekreativne radionice i igre




































































